perihal peribadi

Foto saya
kajang, selangor, Malaysia
::lahir pada 01ogos92 ::lahir kat HBKL ::sekarang sedang belajar kat kolej cybernetics ::sambil tu cari pengalaman berkerja kat 7 eleven ::suke sangat baca komik ngan kumpul benda pelik ::cita2 ingin jadi seorang designer ::obses kat FT ::sayang famili dan kawan2 ::tak kisah orang nak cakap sy ape pon, saya ada hidup saya sendiri dan mereka juga ada hidup mereka sendiri ::

si penjual ikan ( selfish )

kadang2 aku jadi marah dengan diri aku sendiri kerana aku ni adalah seorang yang sangat pentingakan diri sendiri~ yela, biasalah kadang2 kita kena selfish untuk dapatkan yang kita nak, untuk selamatka diri kita, untuk puaskan hati kita, untuk tarik perhatian orang dan macam2 kepentingan yang lain~
bukan aku je yang marah pasal diri aku sendiri~
kadang2 kawan2 aku sendiri pon sakit hati yang perangai selfish aku sendiri~ aku dah cuba buang SELFISh dalam diri aku ni, tapi nak buat macam mana~ aku ni manusia biasa, hanya mampu mengikut jalan takdir yang sudah Allah tentukan~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dinding