perihal peribadi

Foto saya
kajang, selangor, Malaysia
::lahir pada 01ogos92 ::lahir kat HBKL ::sekarang sedang belajar kat kolej cybernetics ::sambil tu cari pengalaman berkerja kat 7 eleven ::suke sangat baca komik ngan kumpul benda pelik ::cita2 ingin jadi seorang designer ::obses kat FT ::sayang famili dan kawan2 ::tak kisah orang nak cakap sy ape pon, saya ada hidup saya sendiri dan mereka juga ada hidup mereka sendiri ::
benda ni baru je terjadi pada aku~
semalamlah~
aku nak tanya ni,
orang yang bercinta ni memang kedekut kredit ya ?
dan... memang xpikir pasal kawan dia ?
dia tau x sebelum dia bercinta siapa dengan dia ?
kawan kan ? so ? kenapa ? kenapa kau buat aku macam ni ?
aku memang tak respek la orang macam kau, sanggop kau buat aku macam ni ?
dahla~ pas abis kolej kalau lose contact ngan orang macam kau pun tak pe~ xkisah~
berbalik pada cerita budak tu~
time tu dia ngah borak ngan awek dia dalam telefon, kebetulan aq pon ade sebelah dia,
aq juz menyampuk sikit2 la, saje boring2~ sebab dia pon sama kalau aku cakap dalam telefon (dengan kawan2 coz xde gf) suke menyampok~ so, aq pon menyampuk je la~ then, xpasal2 dia tendang aku~ punyalah sakit hati aku, then aku xtegur2 dia dah~ bia la dia~
disebabkan betina sundal tu, sanggup dia tendang aku, ok find,
aq nk tengok je berapa lama ko ngan dia bertahan, sampai ke jinjang pelamin? sampai ke ke anak cucu ? puih ! aq xrespe kawan macam kau !
aq akan ingat sampai bila2~
xpayahlah sampai nak main2 kaki segala~
FULL STOP wei !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dinding