perihal peribadi

Foto saya
kajang, selangor, Malaysia
::lahir pada 01ogos92 ::lahir kat HBKL ::sekarang sedang belajar kat kolej cybernetics ::sambil tu cari pengalaman berkerja kat 7 eleven ::suke sangat baca komik ngan kumpul benda pelik ::cita2 ingin jadi seorang designer ::obses kat FT ::sayang famili dan kawan2 ::tak kisah orang nak cakap sy ape pon, saya ada hidup saya sendiri dan mereka juga ada hidup mereka sendiri ::

percintaan boleh merosakkan nilai persahabatan~

ya! aku mengaku !
contohnya aku amek yang terdekat macam kawan aku lah~ kononya nak ajak aku jalan2~ tapi bila aku jalan2 dengan dia, dia sibuk dengan handphone dia~ klu 100% aku keluar dengan dia, adalah dalam 80% handphone dia berbunyi sebab mcej daripada bf/gf dia. kadang2 nak menyampah ugak aku~ agak2lah~ takkanlah sepanjang aku jalan dengan dia, aku juz bercakap sorang2~ yang dia pulak bz depan handphone, tangan menaip, tesengih2~ vavi betol ! sakit hati sial ! aku rasa lebih baik aku jalan sorang2~ jalan dengan member pon rasa macam jalan sorang~ lebih sanggup la aq jalan sorang~ apa salahnya kalau dengan aku (sebagai orang yang single ni) jalan dengan korang, tolonglah~ bagi ruang masa sikit untuk member2~ korang tak boring ke ? setiap hari asyik cerita benda yang sama~
bayangkan la, lepas dah puas main sms kat phone, bleh pulak balik tu bukak facebook then chatting, aku ni dia anggap tak wujud je ! bukan aku jeles ke ape~ juz macam aku pelik dengan diorang yang bercinta ni~ xjemu ke mecej benda yang sama setiap hari ?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dinding