perihal peribadi

Foto saya
kajang, selangor, Malaysia
::lahir pada 01ogos92 ::lahir kat HBKL ::sekarang sedang belajar kat kolej cybernetics ::sambil tu cari pengalaman berkerja kat 7 eleven ::suke sangat baca komik ngan kumpul benda pelik ::cita2 ingin jadi seorang designer ::obses kat FT ::sayang famili dan kawan2 ::tak kisah orang nak cakap sy ape pon, saya ada hidup saya sendiri dan mereka juga ada hidup mereka sendiri ::

biarkan~

aku biarkan dia terus mencintai orang lain, sebab aku tau, aku tak mampu untuk dia. ya ! selalu, selalu aku biarkan dia bersama dengan orang yang dia sayang kat depan bijik mata aku sendiri. kadang2 adalah sedikit rasa cemburu dan mual.
diorang pak, depan aku bukan main mesra lagi. amboi, macam merpati dua sejoli (tak berapa nak joli sangat la)
WOI ! KAU TAU TAK YANG AKU CINTAKAN KAU?
tu je yang ku termampu cakap kat dalam hati. biasalah orang pengecut macam aku ni, mana berani nak terus terang. so, biarlah aku cintakan dia kat dalam hati je.
BIARKAN AKU YANG SAKIT KERANA MENCINTAINYA, JANGAN DIA YANG SAKIT MENCINTAIKU.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dinding